HANNAH DAMIA.. MENGINJAK DEWASA..

Anakku, Hannah Damia Haris Anuar.. sudah hampir 5 bulan sekarang. Makin bijak, kuat minum susu, kuat tido jugak..hehehe.. Kuat borak, Kuat gelak, Kuat serba-serbi..heee.. tp, x kuat nangis!

Pengalaman menjaga Hannah tidak sesukar mana. Syukur sangat sebab Hannah sgt jarang meragam. Lapar tu, biasa la.. Ek..ek..nk susu!! Tapi SANGAT JARANG menangis.. ;p

Dari mengandung, sehingga sekarang, memang x teruk jaga Hannah. Lega la.. ehehe.. Cuma, kalau dia x sihat like selsema & batuk tuh, dia jd manja sket la. Itu pun, jarang jugak nak menangis.

hahaha..baru aku prasan, dr td asik sbut bab dia jarang menangis. haish.. riso plak klu dh makin besar, lain plak jd nya. Harap Hannah masih sama wpon dh makin besar. Cuma, makin manja lately. Nk tido pn, kena org peluk dulu. hehehe.. suka!

Aku stop breastfeed Hannah akhir Januari 2011 baru2 nih. Nk kata sebab aku makan ubat DFolia tu pn, mungkin jugak. Tetiba je mcm dh kurang. Isk..xska! Aku nk Hannah 'manja' dlm pelukanku ini! Sekarang nih, try bg saje2 pn, dia xnk. Dah x kenal. Dia cuma kenal botol susu je. Uwaaa!!!

[mode:xle truskan menaip. terlalu sedih..]

Labels: