KAHAK, SELSEMA, BATUK BAYIKU DENGAN GAMAT EMAS

Dah beribu ringgit habis utk Hannah dek kesihatannya yang x menentu. Macam2 petua & nasihat dari orang sekeliling telah mommy ikut demi Hannah. Tapi, kahak, batuk & selsemanya masih tidak berkurang. Isk.. Kipas di rumah, x payah cakap la.. slow giler.. Smpai aku yg kurang peluh nih pon, basah lencun. Huuu.. But still.. Hannah masih sama. Kurang sihat. Nafas kuat je bunyinya. Hmmmm…

Finally, aku igt advise Mak untuk bli GamatEmas perisa oren. Apa kebenda nya tuh? So, as usual, sebagai kaki research, aku gunakan Google sepenuhnya… Owh.. yg nih ke…

[sila klik klu nk tau.. http://www.gamatemas.com/pgpv.php]

PATI GAMAT PLUS VITA (PGPV)

Diperkaya dengan Beta-Karotin (Pro-Vitamin A) dan berperisa oren. Dihasilkan dari ekstrak gamat yang kaya dengan protein, mukopolisakarida dan garam galian.

Kandungan
Pati Gamat Tulen, Pati Oren, Beta-Karotin, Vitamin B1 & B6, Fruktosa dan Air Nyah-Ion.
Sesuai diamalkan sebagai pemakanan tambahan bagi tujuan kesihatan.


Produk PGPV sangat disyorkan untuk membantu masalah;

Alahan Kulit, Angin Akhmar /stroke, Asthma /Lelah, Buasir, Batuk Berpanjangan, Bengkak /Bisul, Bedah & luka, Bersalin, Berkhatan, Batu Karang (buah pinggang), Batu Karang (hempedu), Bronchiolitis /Lelah Kanak-kanak, Campak /Cacar air, Darah tinggi, Darah gemuruh /Debar, Gusi, Gout, Hati, Haid, Jantung, Jantung Berlubang, Jerawat, Jeragat, Kayap, Kurap, Panau, Kulit Kering, Kulit Bersisik, Kejang otot, Ketumbuhan /Kanser, Lemah, Letih, Mati pucuk, Migraine /Sakit Kepala, Mulut (ulser), Pening, Pinggang (sakit), Parut, Resdung, Ruam, sembelit, Senggugut, Sendi /Tulang /Urat, Selera, Selulit, Tekak, Telinga bernanah, Thyroid, Tumit


Nih gambarnya: [snap lepas aku beli.. ;p]


Harganya Cuma RM57. 
Aku beli kt K4 Wangsa Maju. Bukan kt kiosk, tapi kedai ubat2 tradisional ekslusif gtu.. ;p

Wah..aku nih mmg sesuai jd Duta Produk.. heee.. asyik promote je.. Heee.. Bukan pe, setelah baru sekali aku kasi Hannah try, DENGAN IZIN ALLAH S.W.T, mlm tu mmg Hannah xde dah batuk2.. Aku terkejut jugak. & pk, mgkn sbb x sjuk sgt kot mlm nih, jd dia x batuk. Tapi, esoknya, lps bg lagi, aku perasan selsema dia pn dh kurang. Aiikkkk??? Cepatnya.. Lantas aku pn pk, mgkn betul apa yg Mak cakap.. Ubat nih mmg BAGOOOSS! Dan sesuai dgn hukum azali Gamat yg memang cepat menyembuhkan luka2. Korang penah try jus gamat x? Tu pn sgt bgs utk sembuhkan luka. Juga, penah try Minyak gamat? Pun bagus jugak kn?


Nak details pasal gamat? 
Tgk nih: http://www.gamatemas.com/gamat.php
Juga ini: http://en.wikipedia.org/wiki/Gamat

Jadi, utk kesihatan anakku, Hannah Damia, aku rs x salah klu aku nk cuba. Alhamdullillah.. Hannah dh tido dgn senang hati tnpa bunyi yg kuat akibat kahak tu.. I’Allah.

Labels: , , , , , , , , , ,