2 ALAM


Setelah menonton cite pecah panggung 2 Alam, apa yg aku dapat simpulkan adalah:

  1. Mula2 tgk pn dh boring.. Kata-kata azimat pn makan masa lama sgt.. Adoi…
  2. Faizal Hussein mandikan mayat. Pastu? Dia pi mana? Xkan blah cmtu ja?
  3. Muka mamat bf Amy tuh mmg putih serlah cmtu ka? Dah macam kna tepung gomak dh muka tuh..
  4. Perlu ka tunjuk lama2 dalam bath tub tu? Jijik oiiiiiiiiiiiiiii.. Tlg la..
  5. Apa jadah tunjuk semua org beli surat khabar tu lama2 sgt?
  6. Ska sgt drag time padahal cita tu bukan lama sgt pn. Naik cemuih…
  7. Sapa mamat omputih yg dia nikah tu? Gila dah crita nih..
  8. Apa jadahnya jalan2 kt swimming pool sambil tunjuk muka cam haroomm masing2? Mulanya, aku positif la.. Pk yg mgkn dorg tgh mengelamun kt swimming pool lain2, tgk2.. adoiiiii.. apa jadah tnjuk muka kecewa kt tmpt yg sama. Lama pulak tuh.. Mcm video klip lagu sedey ok!!! Cittt.. harom x sdey!
  9. Muka saspen penduduk sblm tanam mayat..adoyai….lek r dlu.. xyah tnjuk takut lg. Bukan crita hantu..
  10. Lama x tgk sabree fadzil.. heeeee
  11. Amy tu dok stress sorg2.. padahal x nmpk pn wartawan ka, sapa2 ka mai tnya dia. Aish…. [actually, aku rs dia stress psl so-called bf dia tggl dia & jd ikan emas.. hahahaha]… ok2..paham.. trauma kn? Tapi mengada sgt.. drag time je lebey!!!
  12. Macam ni ka crita org melayu? Dah x malu dh nk tnjuk ‘adegan2 xxx’.. bajet pecah panggung pasai nih? Adoi.. Lame!
  13. Klau dlm filem pn x malu nk buat smua nih, ada aku nk caya kt luar x buat cmnih?
  14. Aku tau motif crita nih nk bg pengajaran..akan tetapi.. LPLS laa… [Lu Pk La Sndr].. Drag lebey2 xdak guna ok..
  15. DDR..kesian….
  16. Cite nih remind kan aku kes Fatine & Ian Young. Baca INI, kemudian INI. Lagi INI utk gambar. Orang mcm ni, mana bleh hidup mcm org biasa. Xkn kekal punya. Haish…
Enjoice the reading.. Later!

Labels: