AKU KATA TAK NAK, TAK NAK LAA!

Jalan2..Sambil makan angin.. Usha2..Mata tertumpu kt tajuk yang agak menarik..
'AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !'
Sekali lagi, buat kali ke 2 [klik INI utk yg kali pertama], aku terasa ingin join link ini dari blog 'SANTAI BERSAMA BEN ASHAARI'.


Segmen ringkas sempena
HARI TANPA TEMBAKAU SEDUNIA
pada setiap 31hb Mei ...

Jom sebarkannya..

APA NAK BUAT??
IKUT ARAHAN MR BEN:
Buat satu entri & letak banner macam di atas..
~DONE~
Tajuk : AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA ! dan linkkan ke entri tersebut..
~DONE~
Tinggalkan url entri anda di ruangan komen berserta kenapa anda tidak merokok ..
~DONE~

Segmen ini memang menarik minat aku SEBAB...
Sebagai satu tanda ingatan & penghargaan yang tidak terhingga buat suami aku yang berhenti merokok hampir 4 tahun yg lalu. Masa tu, masa bercinta lagi. Ececece.. X sampai setahun dgn aku, si dia berhenti dr menjadi perokok tegar. Benci? Ya.. Aku benci asap rokok & xtahan bau.. X sangka sbb si dia sanggup berhenti atas permintaanku a.k.a kekasih yang dicintai.. cewah.. Kalau aku sendiri x suka orang lain hisap rokok, sah2 la aku x suka rokok, merokok & tidak akan merokok!! Sekarang, kami bersyukur sekurang2nya perbelanjaan rokok boleh digantikan utk perbelanjaan yang lain..

Jom join segmen INI..

Labels: ,