BLOGLIST SOLOMOLO - KINI DIBUKA...

Yeay! itu word pertama keluar lepas aku tgk post nih. Nak Join! Nak Join! Nak Join! [ehehe..cm budak2..]


Tau nape aku seronok? sebab ini 1st time cubaanku berkolaborasi dgn blogger lain. ceewaaahh..
Oooppsss.. melalut.. Maaf ye Encik Solomolo..

Kalau bab nk komen sket pasal solomolo ini, ada beberapa perkara yang aku boleh list out kn [ceewaahhh..macam nk komen pasal drama la plak]. Antaranya:

1. nama blog tu mmg xtahan!! unik, menarik & kau memang da boom!! solomolo.. wah.. mcm xde chance nk tuka jd 'berdua lebih baik'.. hahaha.. no offense ar! menarik giler nama blog nih. very catchy!
2. itam putih & x serabut. mcm tema blog aku. senang nk baca & x semak minda. santai jer.
3. aku memang teringinnnnnn sgt2 nk jd bloglist of the famous blogger like solomolo. hehehe
4. entry simple & x boring.
5. semoga blog solomolo terus semangatkan aku dgn habit membaca ;p

kepada readers yg lain, cer jenguk link blog solomolo dgn klik header di atas & cuba nasib macam eden.. ;p

kategori pilihan : 'bloglist cik solomolo' [cik jugak la kn wpon dh ber'baby'] ;p

Labels: , ,