NeenaAnuar GIVEAWAY "Aigner & JLo Scent Treasure Hunt!"

Kak Neena,
Finally dapat join. A bit bz, tp xnk lepaskan peluang nak join GA ini. Hehehehe

Syarat utama perlu dipenuhi
Letakkan saje wajah Kajol Malaysia di sini.. ;p

Hadiah yang hendak diberi sungguh menarik hati!!
1st Winner!
Aigner 100ml body lotion!

2nd Winner!
75ml of Jeniffer Lopez body lotion!

3rd winner!
50 ml Aigner body lotion!

Tanpa ujian, kita x boleh diisytihar LULUS.

SOALAN A
Dekat butik mana aku beli baju gorjes kesayangan aku nie?
*Sertakan Nama Penuh Butik dan lokasi nya sekali*

SOALAN B
Dimanakah tempat yg gorjes ini?
*Sila nyatakan nama tempat yg dilawati ini dengan lokasinya yg tepat*

SOALAN C
Bilakah tarikh kami berdua miliki iPhone 4?
*Pastikan tarikh berserta tahun diberikan dgn tepat*

SOALAN D
Dimanakah aku beli topi putih yg gorjes itu?
*Sila nyatakan nama penuh kedai dengan tepat*

SOALAN E
Dalam segment Naked Chef at Home aku... 
ade satu gorjes resipi aku yg sangatt popular & hit! sila berikan nama resipi tersebut!

SOALAN F
Nyatakan 3 color contact lens yg menjadi pilihan hati ku!
*Sila berikan brand & juga warna dengan tepat*

SOALAN G
Nyatakan nama rancangan yg aku tonton dimana ianya telah berjaya menambat hati aku utk pergi ke tempat ini! 

Fuh.. berpeluh nak cari jawapan..
Selepas ada jawapan, Comment saje entry Kak Neena.. Wihuuuuu

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Labels: , , , ,