DAPAT JUGAK AKHIRNYA!!

Benda ini merupakan idaman HD setiap kali kami ke Aeon Keramat AU2. Setiap kali ternampak ada budak lalu tepi dia dengan benda ini, sure dia akan cuba kejar & berjalan di tepi budak tu..

Apa dia??

Ini dia..



Bes nih Mommy!!


Hehehe.. Memang dia teruja sangat boleh naik akhirnya. Sebab, x pernah kami dapat nak sewa sekejap (Sewa dengan hanya tinggalkan lesen/ic tanpa apa2 bayaran). Mesti xde setiap kali pegi. Sure dah ada orang rembat punya..

So, nih puas hati la walaupun sekejap.

Mommy suh Daddy cepat2 pegi amek once chinese guy dah hantar balik kt recept. Hehehe.. Daddy sure xde prob. Suka je melayan pmintaan ngade2 Mommy. Hahahaha.. Tq Daddy. HD sure lah lagi suka kan? Hehehe

Duduk drive elok2. Pastu mula la berdiri. Siap duduk atas stereng. Ngeh Ngeh..

Bila orang suh SIT

Dia cakap : SIT! SIT!

Amboi.. ajuk balik budak cerdik nih!!

Labels: , , ,