MASAK DI HUJUNG MINGGU

Boleh bilang, berapa kali je Mommy masuk dapo time preg nih. Xtau la apa yang maleh bebenor. Pernah skali, Mommy masak sambal ayam. Lps tu terus pitam. Kihkih.. Nak gigih lama2 pn xle.. Cepat letih. So, bukan kes malas semata lah yer.. Hehehehe

This weekend, Daddy kena outstation hari Sabtu. Poie Soromban.. Mommy dah janji dengan HD, nak masak utk beliau hari nih. Malam tu time borak2 ngan Daddy, ada cakap, nak masak sup ayam je la utk esok.

Daddy dah kua g keje kul 6 gitu rasanya. Mommy x jaga pn lagi. Bangun kejap masa kul 4 lebey tu. Lps kejut Daddy, trus zzz balik.. Heeee

Bangun dari tido, terasa lapo, terus nak masak. Sebab xde mende nak bekpes. HD bekpes oat jer. Hihihi.. Tu pun, abeh semangkuk. Kalau la Mommy lalu oat tu, kan senang. heheheh

Masa buka peti tu, Mommy terkejut. "Eh.. Daddy wat sambal belacan?". Hik hik.. Memang bes!! Sangat kenalah bila nak makan dgn sup nanti!!

Terus SMS tq kt Daddy! Dia pn siap ckp terliur masa menumbuk pagi tadi. Kihkih.. Mommy mmg x sedor time bila la dia wt sambal belacan tu. Hik hik..

Masa untuk masuk dapo!!


Yang penting, Mommy puas hati sangat tgk HD makan. Nyum.. nyum abeh sepinggan. Nak suap sendiri. Pantang tumpah, cepat2 kutip bak Mommy. hehehe.. Pembersih orangnya. Hehehe

Kalau ada tisu, lap2 hidung, buang tisu cpt2. Hish.. Sabar la kejap nak oi.. Satgi guna la lagi tisu sama.. Hehehe.. jenuh! Asik nak tisu baru!

Daddy balik malam tu, terus cakap nak makan. Amboi.. Dah x sabar nak makan hasil air tangan isteri katanya. HD pn, bila cakap nak makan nasi, terus tinggalkan tab & lepak meja makan. Eh.. nak pulak tinggalkan tab dia. Heeee..

Mommy hati riang tgk both of them makan banyaaaaaaaaaak & siap tambah2. Ya Allah.. Sies.. Tersentuh hati nih & rasa bersalah sangat2 as if Mommy abaikan dorang!! Harap nt lps bsalin & dah sihat sepenuhnya, Mommy nak masak kerap2 utk Daddy & anak2. Amin!!

p/s: xnak jadi cm dlm cte Jane Jamilah bila si suami luahkan yang isterinya jarang masak. xdapat rasa air tangan isteri. Tskkk.. sila muhasabah diri sendiri shehan!! Eh.. Mommy bukan sengaja tau.. Memang x larat!

Hope lepas nih, Mommy leh mulakan balik dengan masak memasak. Korang mesti suka kan masakan Mommy utk HD dulu walaupun x banyak.. hehehe

Doakan Mommy gagah selalu. Amin. Ngeeeeeee
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Labels: ,