ALHAMDULILLAH.. 4 TAHUN DAH

Assalamualaikum

Alhamdulillah..

Hari ni, 05122013, genaplah 4 tahun kami suami isteri mendirikan rumah tangga. Dah ada 2 anak dah pun. Alhamdulillah..

Kalau nak stori mori pengalaman pahit manis nih, berjela2 la kannnn? Tapi, nak cerita apa pun xtau bebenornya. Hehehe

Ini sedikit luahan dari Mommy sebagai isteri Haris Anuar.

Tq for being my hubby.
Tq for being my close friend eva.
Tq sebab jadi orang yang selalu dengar leteran, luahan, makian (sumpah orang lain..kiki), arahan, pujukan, etc etc.. Hehehe
Bebel banyak pn, syg xde sentap sangat pun. Cer cuba i yang dibebel, sure i sentap 3 hari kan??? Heeee
Tq sebab selalu masak sedap2.
Tq sebab selalu tolong basuh toilet.
Tq sebab selalu tolong basuh pinggan mangkuk cawan sudu periuk botol susu.
Tq sebab tolong basuh berak kencing anak.
Tq sebab selalu tolong fikir masalah i.
Tq sebab selalu setelkan masalah i.
Tq sebab tolong bebel kalau i boros sangat.
Tq sebab tolong lipat baju hujung2 minggu.
Tq sebab tolong basuh baju, sidai baju, simpan baju.
Tq sebab suka melawak sampai kadang2 i sentap mak, nak!!
Tq sebab marahmu kadang2 buat i x le pk masa tu, i pk lambat sket & x ulang dah lepas tu.
Tq sebab suka layan kerenah i yang macam2.
Tq sebab xmo pujuk i (ni tq x ikhlas k..)
Tq sebab later on pujuk jugak walau lepas sehari. tskk
Tq sebabbbbbbbbbbbb..
Tq for being such a wonderful husband.

Kan dah kata.. Banyak sangat..
Hidup suami isteri kenala saling tolong menolong.
Kongajo sangat korang rasa i x buat keja apa2 tau..
tskk tskk

last but not least, tq sebab bagi anak comey2. hikhik
Selamat Pengantin Baru, Daddy.

eh..

puihhh..cuihh..cuihh..

Selamat Ulangtahun Perkahwinan kita yang ke 4.

I love u since 10 July 2006 till now.. Hahahahaha (nak bagitau date kapel nih)

Ya Allah.. Kau panjangkanlah jodoh kami.
Jauhkanlah kami dari segala gangguan syaitonnirojim.
Amin.

Regards, Mommy Hannah Damia & Ariq Emir

Labels: , , ,