KENAPA MOMMY? KENAPA BUKAN AKU?

Assalamualaikum.

Mommy lebih selesa bahasakan diri Mommy nih dalam blog as Mommy. Dulu, masa belum ada anak, ye lah Mommy bahasakan diri sebagai aku. Blog ni pun aktif semula tahun 2009. Sebelum tu xde apa sangat pun. Start 2009 blog ni aktif pun lepas Mommy dah kahwin. Hii.

Then dapat anak. Pastu konon rajin nak create blog untuk anak. Memang buat pun.

Ni blog Hannah Damia - klik

Tapi last update pun tahun 2011. Malas sangat2 dah. Rugi betul. Hiii. Lagipun, apa2 perihal anak, dok cte dalam ni jugak.

So, bila dah ada anak nih, otomatik nama Blog nih pun Mommy tuka jadi Mommy's Diary of Life. Sebelum tu, errr, lupa plak nama apa. (p/s : simptom anak dah 2 memang cpt lupa)


Dan disebabkan itu jugak Mommy lebih selesa bahasakan diri sebagai Mommy.

For ME, penggunaan aku ketika berblog ni dah NO LONGER sesuai. Nanti, bila anak dah besar, bila tunjuk blog nih, rasa macam.. erm.. cmne nak cakap eh.

Contoh "Hannah Damia nih kan.. bla2.  Lepas tu, aku pun bagi chance kat anak2 aku main"

Erm.. Cane eh nak cakap? X selesa.

UNTUK MOMMY lah..

Orang lain, ikut suka depa lah. Hahaha.

Mungkin bagi depa, aku tu kaedah monolog. Macam bercakap sendiri dlm blog ni. As diary kan? Tapi since ada reader, Mommy consider semua perkara2 tersebut.

Again..

UNTUK MOMMY lah..
Regards,
Mommy Hannah Damia 'n' Ariq Emir

Important :
- Declaration of images are the intellectual or personal property of the blog owner; YB Shehan.
- Declaration of image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner; YB Shehan. Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.
- Declaration of editing or removing the watermark on image(s) is strictly prohibited and automatically qualifies as breach of intellectual property of the blog owner; YB Shehan.

Labels: ,