GIVEAWAY IRRAYYAN | KALAU DAH JODOH

Salam
 
Jom join?
http://www.irrayyan.com/2015/10/giveaway-irrayyan-kalau-dah-jodoh.html
 
Syarat-syarat  mommy bagi mudah jer. Kena ikut semua tau. 
1. Folow blog irrayyan.com. Yang dah follow, terima kasih.
2. Letakkan banner giveaway irrayyan di atas pada permulaan entri.
3. Tajuk "Giveaway irrayyan | Kalau Dah Jodoh" dan linkkan ke entri ini.
4. Berikan url entry korang kat ruangan komen di bawah dalam entry ni sahaja. Kalau paste kat tempat lain mommy tak kira ye.
Tu jer. Mudah sangat kan. 
Tarikh tutup penyertaan tak ada. Macam mommy kata kat atas, cukup 10 penyertaan mommy terus bagi 1 novel Kalau Dah Jodoh. Sebarang perubahan akan diberitahu dari masa ke masa.

Find me on Instagram
Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

Labels: , , ,